3D Visualisering

3D Visualisering er et fremragende salgsværktøj for alle virksomheder med mere komplicerede produkter.

Produkter

Øg dit online salg med 3D Visualisering og disse konfiguratorer

Prisberegner

Prisberegner

En prisberegner er et fremragende værktøj til leadgenering. Mange kunder starter nemlig med at kigge efter et prisestimat på den opgave, som de skal have løst.

3D Visualizer

3D Viewer

Øg konverteringsraten og lad dine kunder interagere med dine produkter i 3D direkte fra browseren. Skab en enestånde shoppingoplevelse med foto-realistisk 3D kvalitet.
Materiale konfigurator

Materiale konfigurator

Lad kunder konfigurere dine produkter i forskellige farver, materialer eller størrelser i enestående 3D kvalitet direkte fra din hjemmeside. Skab fremtidens shoppingoplevelse.
Mercura Config

Produkt konfigurator

Konfigurer produkter, som er enten parameterbaserede eller modulopbyggede. Visualiser alle parametre ved et produkt og koble dem sammen med andre moduler. Et flot visuelt og brugervenligt salgsværktøj.

Fordelene ved 3D Visualisering

Få lavet 3D Visualisering af Mercura og nyd godt af disse fordele

Øg konverteringsraten væsentligt

 Med 3D Visualisering har studier fra Forbes vist, at man kan øge konverteringsraten med op til 40%

Skab en bedre shoppingoplevelse

Når kunder og samarbejdspartnere selv konfigurerer din virksomheds produkter med 3D Visualiseringer sikrer du en fremragende købsoplevelse.

Tjent hjem efter ganske kort tid

3D Visualiseringer er tjent hjem efter ganske kort tid. Opnå højere konverteringsrater, højere gennemsnitlige ordeværdier samt færre fejl og returneringer.

3D Visualisering

3D-visualisering refererer til processen, hvor grafisk indhold oprettes ved hjælp af 3D-software.

I de senere år har 3d-visualisering vundet stor popularitet og udviklet sig til en af de mest essentielle metoder til at producere digitalt indhold af høj kvalitet. Talrige industrier fordel af en sådan teknologi.

Hvor bruges 3D-visualisering?

Som tidligere nævnt implementeres 3D-visualiseringsteknologi i mange brancher for at skabe fremragende grafisk indhold, herunder billeder, diagrammer og animationer, der bidrager til bedre kommunikation eller en mere virkelig digital oplevelse. Her er de tre bedste industrier, der omfavner 3D-visualiseringsteknikker.

  1. Produktdesign, fremstilling og præsentation

3d visualisering er et godt værktøj til at demonstrere enten en prototype eller et færdigt produkt til interessenter. Teknisk hjælper det udviklere med at visualisere det kommende produkt i et rigtigt miljø og indsamle data om potentielle fejl og risici, så de kan forbedre udviklingsprocessen ved at komme med nye designs og lede efter innovationer.

Markedsføringsmæssigt har 3D-produktpræsentation potentialet til at få produktet til at skille sig ud. Til sammenligning er det meget lettere at oprette demonstration af faktiske produkter og genstande fra et 3-dimensionelt format end at skyde et væld af fotos.

Bortset fra det får vi også fordele ved at være i stand til at observere produktet fra alle vinkler og markere alle produktfordelene.

  1. Arkitektur og indretning

3D visualiseringssoftware spiller en væsentlig rolle i arkitektur og indretning ved at gøre arbejdsprocessen i denne sektor hurtigere og mere effektiv.

Kollaborativ og digital teknik, hurtig fremstilling af konstruktionselementer, mindskelse af fejl under hele processen, præsentation og vedligeholdelse af projekter – alt dette er muligt med 3D-visualiseringsteknologi.

I dag ønsker kunderne at få et glimt af designet af deres projekt, selv før arbejdet starter. I dette tilfælde giver 3D-visualisering kunderne mulighed for at se bygningens layout, indvendige og udvendige designs, belysning, tekstur og geografiske situationer, selv før udviklingsprocessen er afsluttet.

  1. Medier og underholdning

3D-visualiseringsteknologi giver mulighed for at skabe fantastisk digitalt indhold inden for områder som spil, film, reklamer og musikvideoer. Takket være dette værktøj er kunstnere i stand til at skabe realistiske scener.

Bortset fra disse sektorer bruges denne teknologi endda i elektronik, uddannelsesinstitutioner, trykning og forlagsindustri, medicinske applikationer og diagnostisk planlægning og så videre.

Marketingfolk formodes således at forstå vigtigheden af det visuelle for at tiltrække, engagere, overtale og selvfølgelig konvertere målet og anvende 3D-visualiseringsteknologi i deres marketingstrategi. Her er hvorfor og hvordan:

  • 3D-visualisering giver bedre produktpræsentation på en lettere, hurtigere og sikrere måde
  • Interaktiv og fordybe produktpræsentation i 3D
  • Det er normalt mere produktivt at fremvise dine designs ved hjælp af visuals, der er så interaktive som muligt. Dette er den bedste måde at formidle dine ideer på end fotorealistiske gengivelser, som kræver meget flere input og er meget mindre fleksibel.
  • Mere effektiv i præsentationer og kommunikation3D-visualisering giver en komplet produktforståelse gennem interaktion. Denne teknologi løser nu alle problemer og begrænsninger. Kunder kan se i realtid, mens webstedsejeren modtager en analyse af kundeadfærd.
  • Lave omkostninger og bæredygtige sammenlignet med tonsvis af fotos

Med forbedringen i teknologi er 3D-visualisering nu blevet let tilgængelig for de fleste virksomheder, der er villige til at tilbyde en problemfri shoppingoplevelse til kunderne. I stedet for flere billeder, der tager lang tid at indlæse og kun dækker flere vinkler af varen, er 3d-billeder i stand til at tilbyde en 360 graders visning af produktet og er nemme at ændre undervejs på grund af dets natur.

Computergenererede billeder kan ændres, når produktfunktioner ændres og kan let omdannes til simuleringer i stor volumen, hvilket betød, at forskellige versioner af produkter kunne tilføjes, fjernes eller opdateres via software uden at tage endnu et seriøst billede.

Desuden forbedrer cloud-løsninger sikkerhed og sidehastighed.Når det gøres korrekt, er 3D-visualizere en betydeligt lettere sammenlignet med standardbilleder, da de kun er baseret på et par linjer koder uden billeder uden plugins.

Smidige og smidige arbejdsgange for ingeniører, udviklere og marketingfolk

For eksempel er kunderne med 3D arkitektonisk visualisering i stand til at opdage eventuelle problemer eller fejl fra de tidlige stadier. Hvis kunden ikke kan lide layoutet eller designet af et bestemt projekt, kan udviklere nemt foretage ændringer på visualiseringsstadiet før konstruktionen.

Fremtiden for 3D-visualisering: et stort globalt marked

I et årti nu har 3D-visualisering arbejdet som katalysator på mange områder, især arkitektur, fremstilling, produktdesign og modellering og medier og underholdning.

Disse industrier vokser konstant, det samme gør kundernes krav.  Folk ønsker at sikre, at deres fantasi tager den perfekte form i virkeligheden, og kunderne kræver at se det endelige resultat i de tidlige stadier af et projekt.

I de kommende år vil 3D-visualisering være mere involveret i interiør- og arkitektbranchen. Det vil ændre den måde, huse bygges på i dag, gøre hele processen med at designe og fremstille mere gennemsigtig, hjælpe arkitekterne med at få øje på de plausible fejl, hjælpe med forudsigelig vedligeholdelse og udløse samarbejdende digital og hurtigere teknik. Det forbedrer også kundetilfredsheden med en virtuel 3D-model af slutresultatet.

Konklusion

3D-visualiseringsteknologi er bestemt i vækst. Nye innovationer implementeres, og teknologien finder i stigende grad anvendelse i forskellige industrisektorer.

Det bliver interessant at bemærke, hvordan 3D-visualisering vil tage over i de næste par år og forbedre effektiviteten i mange virksomheder.

"Vi besluttede os for at investere i en konfigurator, som er tjent hjem efter ganske kort tid. Vores salgssetup er blevet så meget bedre, og det vil vi nyde godt af i rigtig mange år fremover."

– Palle Wøllekær, Copla Legepladser

Velkommen til fremtidens digitale salg

Vores 3D-Visualiseringer passer til stort set alle industrier

Vi samarbejder med virksomheder indenfor en række forskellige brancher, som alle har stor gavn af 3D-Visualiseringer.