Kundecase Bonne Sikring

Mercura Automate
Bestil demo

Information

Udfordringer

Virksomheden Bonne Låse & Sikring ApS har haft et ønske om at digitalisere forretningen gennem automatiseringsværktøjer. I den forbindelse har vi arbejdet med følgende udfordringer:

1) Automatisk indlæsning og tilbagemelding af rekvisitioner

Bonne Sikring modtager regelmæssigt rekvisitioner fra kunder på e-mail, som skal indtastes i Ordrestyring. Samtidig ønsker flere og flere kunder at få tilbagemeldinger på opgaverne. 

2) Nøglesystem til montører

Montører/Låsesmede bruger lang tid på at finde den rette nøgle og dokumentation, når de skal ud på en given adresse.

3) Formular til bestilling af nøgler på hjemmesiden

Bestilling af nye nøgler har dels krævet meget support, og det har samtidig været en besværlig proces for kunden at skulle bestille en ny nøgle.

 

Løsninger

Mercura har hjulpet Bonne Låse & Sikring ApS med at blive blandt branchens frontløbere, når det kommer til digitalisering. Det har lettet det administrative arbejde og forbedret kundeoplevelsen.

1) Automatisk indlæsning og tilbagemelding af rekvisitioner

Rekvisitionerne skal videresendes til en speciel e-mail, og så ryger de automatisk ind i Ordrestyring. Derudover får kunderne automatisk tibagemeldinger på, hvornår opgaverne bliver udført.

2) Nøglesystem til montører

Mercura har lavet en app med et nøglesystem, så montører/låsesmede kan slå en adresse op på farten og finde alle relevante oplysninger.

3) Formular til bestilling af nøgler på hjemmesiden

På hjemmesiden er det nu muligt at bestille en ny nøgle. Her skal kunden uploade billeder af den ødelagte nøgle, og der kan vælges, hvorvidt den ønskes afhentet eller leveret med GLS. Ved GLS levering sendes en pakkelabel automatisk til kunden

Nøglebestilling - Bonne Sikring
Nøgleopslag - Bonne Sikring

Interesseret i en lignende løsning?

Bestil en demoSe vores øvrige cases
Ring Email Produkter Cases
Ring Email