Kontorrobotter

Med kontorrobotter udviklet af Mercura kan du slippe for manuelt arbejde og menneskelige fejl. Vi kan automatisere en stor del af dine arbejdsopgaver, så du kan bruge din tid på mere værdiskabende opgaver. Investeringen er tjent hjem efter ganske få måneder. 

Kontorrobotter kan tage sig af manuelle rutineopgaver, der normalt udføres af mennesker. Mange bruger også Kontorrobotter som et synonym til Robotic Process Automation (RPA).

Mercura har igennem flere år hjulpet små- og mellemstore virksomheder med automatisering, så de i stedet kan lave mere værdiskabende arbejdsopgaver og slipper for manuelle fejl.

Der er store fordele ved kontorobotter, som blandt andet omfatter øget effektivitet og kundetilfredshed samt lavere omkostninger og færre fejl.

Bogholdere, controllere, økonomichefer og daglige leder kan slippe for kedelige rutineopgaver, så deres tid bliver frigjort til andre opgaver, der kræver menneskelig fortolkning af informationer, og dermed er meget mere værdiskabende for organisationen.

Kontorrobotter lyder for mange kompliceret, dyrt og lidt faretruende – men det er det langtfra. McKinsey og Aarhus BSS vurder, at 4/10 arbejdsopgaver i en virksomhed kan blive automatiseret, men det sikrer nye job og øger vores produktionsoutput. Dermed er det værdiskabende for os alle sammen.

Mercura har lavet egne kontorrobotter i form af Mercura Automate. Kontakt os i dag og hør mere om, hvordan din virksomhed kan slippe for manuelle arbejdsprocesser gennem kontorrobotter. Investeringen i automatisering er tjent hjem efter ganske få måneder.

Fordelene ved kontorrobotter

Få automatiseret manuelle arbejdsopgaver og nyd godt af disse fordele

4 ud af 10 arbejdstimer kan automatiseres

McKinsey & Aarhus BSS vurderer, at 4/10 arbejdstimer kan automatiseres. Det kunne f.eks. være indtastning af rekvisitioner, udsendelse af e-mails, generering af statusrapporter og indhentning af prislister.

Vi snakker sammen med mange ERP-systemer

Microsoft Dynamics, Ordrestyring, Minuba, E-conomics, Channel CRM, Monday.com og EG One er alt sammen systemer, vi snakker sammen med.

Fokuser på værdiskabende ting

Ved at automatisere manuelle arbejdsprocesser kan din virksomhed fokusere 100% på at vækste.

Indlæsning af rekvisitioner

Modtager du dine rekvisitioner på PDF eller andre papirformater? Mercura kan hjælpe dig med at udtrække data fra rekvisitioner og flytte det direkte over i dit økonomisystem. Slip for menneskelige fejl og tastearbejde.

Antal rekvisitioner indlæst: 

Tid sparet: 

Indlæsning af prislister

Gennem vores OCR PDF scanner, kan du udtrække produkt- eller prislister direkte over i Excel eller i direkte ind i dit økonomisystem.

Antal produktpriser indlæst: 

Tid sparet: 

Tid sparet i alt med kontorrobotter

"Kontorrobotter har hjulpet os med at optimere vores forretning, så vi slipper for at lave en masse manuelt arbejde. Dermed kan vi fokusere på mere værdiskabende arbejdsopgaver."

– Keld Bonne, Bonne Sikring

Vil du høre mere om kontorrobotter?

Ring Email Produkter Cases
Ring Email