Ordrestyring

Hvad er et ordrestyringssystem?

Et orderstyringssystem er en digital måde at styre livscyklussen på en ordre.
Det sporer al information og processer, herunder ordreindføring, lagerstyring, opfyldelse og eftersalgsservice. En ordrestyringssystem giver synlighed for både virksomheden og køberen. Organisationer kan have realtid indsigt i varebeholdninger, og kunder kan kontrollere, hvornår en ordre kommer.

 

Hvorfor er ordrestyring vigtigt?

Ordrestyring berører stort set alle systemer og processer i forsyningskæden. De fleste virksomheder har ikke alene ordrestyring indeholdt internt i organisationen, da det også involverer flere partnere, såsom leverandører af dele og komponenter, montage- og pakningstjenester eller distributionscentre – hvilket gør det nemt at miste synlighed og kontrol over en ordre. Dette resulterer i dyre manuelle processer til at gennemføre og levere ordren uden fejl. Et ordrestyringssystem kan hjælpe med at kontrollere omkostninger og generere indtægter ved at automatisere manuelle processer og reducere fejl.

Eksternt har ordrestyring en direkte indflydelse på, hvordan en kunde opfatter en virksomhed eller et brand. I et omnichannel-miljø forventer kunderne en problemfri oplevelse. En kunde bestiller muligvis online, men har spørgsmål og afslutter ordren et helt andet sted. Når ordren er opfyldt, forventer kunden at se opdateringer som e-mails undervejs. Hvis der er et problem, kan de muligvis ønske at returnere det gennem en fysisk kanal som en butik. Hvert punkt på rejsen giver en mulighed for at give en god kundeoplevelse og øge fastholdelse og indtægter. Omnichannel-rejsen giver også muligheder for at lave mersalg ved at krydssælge andre produkter

 

 

Fordelene ved at få Mercura til at udvikle dit næste projekt

Mercura er super konkurrencedygtige i SMV-segmentet og kan hjælpe jer til et godt IT-projekt hurtigt og billigt.

Får jeres ønsker opfyldt

Projektet bliver først afleveret, når alle jeres ønsker er opfyldt. Vi bidrager gerne med sparring til funktionaliteten.

Meget erfaring

Mercura har hjulpet rigtig mange SMV’er med custom IT-projekter, og derfor kan I trygt overlade projektstyringen til os.

Tjent hjem efter ganske kort tid

De softwareprojekter vi er involverede i er som regel tjent hjem igen efter ganske kort tid.

"Vi fik Mercura til at udvikle et system, hvor låsesmede kan slå en adresse op på farten og finde den nøgle, der passer til. Udviklingen var hurtig, billig og problemfri."

– Keld Bonne

Skal vi udvikle dit næste IT-projekt?

Ring Email Produkter Cases
Ring Email