Mercura Automate

Spar tid i administration og slip for menneskelige fejl. Vi kan scanne dine virksomhedsdokumenter, udplukke data og flytte det derhen, hvor det hører til.
Sig farvel til manuelle indtastninger og automatiser din virksomhed.

Fordelene ved Mercura Automate

Få automatiseret manuelle arbejdsopgaver og nyd godt af disse fordele

4 ud af 10 arbejdstimer kan automatiseres

McKinsey & Aarhus BSS vurderer, at 4/10 arbejdstimer kan automatiseres. Det kunne f.eks. være indtastning af rekvisitioner, udsendelse af e-mails, generering af statusrapporter og indhentning af prislister.

Vi snakker sammen med mange ERP-systemer

Microsoft Dynamics, Ordrestyring, Minuba, E-conomics, Channel CRM, Monday.com og EG One er alt sammen systemer, vi snakker sammen med.

Fokuser på værdiskabende ting

Ved at automatisere manuelle arbejdsprocesser kan din virksomhed fokusere 100% på at vækste.

Indlæsning af rekvisitioner

Modtager du dine rekvisitioner på PDF eller e-mail? Mercura kan hjælpe dig med at udtrække data fra rekvisitioner og flytte det direkte over i dit økonomisystem. Slip for menneskelige fejl og tastearbejde.

Indlæsning af prislister

Gennem vores OCR PDF scanner, kan du udtrække produkt- eller prislister direkte over i Excel eller i direkte ind i dit økonomisystem.

"Mercura Automate løsningen har hjulpet os med at optimere vores forretning, så vi slipper for at lave en masse manuelt arbejde. Dermed kan vi fokusere på mere værdiskabende arbejdsopgaver."

– Keld Bonne, Bonne Sikring

Vil du høre mere om Mercura Automate?

Ring Email Produkter Cases
Ring Email