Robotic Process Automation 

Spar tid i administration og slip for menneskelige fejl. Vi kan scanne dine virksomhedsdokumenter, udplukke data og flytte det derhen, hvor det hører til.
Sig farvel til manuelle indtastninger og automatiser din virksomhed.

Robotic process automation er softwarerobotter, der efterligner og integrerer menneskelige handlinger i digitale systemer for at optimere forretningsprocesser. RPA indfanger data, kører applikationer, udløser svar og kommunikerer med andre systemer for at udføre en række forskellige opgaver.

Det bruges hovedsageligt til at automatisere forretningsprocesser og opgaver, hvilket resulterer i reduktioner i udgifter og giver virksomhederne en konkurrencemæssig fordel.

RPA er alsidig og fleksibel nok til at blive brugt i en virksomhed i alle størrelser, fra start-ups til virksomhedsorganisationer. Her er en oversigt over de to almindelige typer, der findes på markedet:

Programmerbare bots – En programmerbar bot er defineret af sæt regler og instruktioner. Parametre skal defineres af programmører, inden robotten kan komme i arbejde. I sidste ende involverer dette kortlægning af en proces – trin for trin – som kan være meget tidskrævende til mere komplekse opgaver.

Intelligente bots – Bots med kunstig intelligens kan analysere data – både historiske og aktuelle – for at lære, hvordan medarbejdere udfører en proces. Robotten vil følge dine klik, musebevægelser og handlinger. Efter en periode, hvor der er analyseret nok data, vil botten have nok data til at fuldføre selve processen. Intelligente og selvlærende bots er bedre egnet til at udføre processer, der involverer ustrukturerede data og processer, der involverer svingende parametre.

Fordelene ved Mercura Automate

Få automatiseret manuelle arbejdsopgaver og nyd godt af disse fordele

4 ud af 10 arbejdstimer kan automatiseres

McKinsey & Aarhus BSS vurderer, at 4/10 arbejdstimer kan automatiseres. Det kunne f.eks. være indtastning af rekvisitioner, udsendelse af e-mails, generering af statusrapporter og indhentning af prislister.

Vi snakker sammen med mange ERP-systemer

Microsoft Dynamics, Ordrestyring, Minuba, E-conomics, Channel CRM, Monday.com og EG One er alt sammen systemer, vi snakker sammen med.

Fokuser på værdiskabende ting

Ved at automatisere manuelle arbejdsprocesser kan din virksomhed fokusere 100% på at vækste.

Indlæsning af rekvisitioner

Modtager du dine rekvisitioner på PDF eller andre papirformater? Mercura kan hjælpe dig med at udtrække data fra rekvisitioner og flytte det direkte over i dit økonomisystem. Slip for menneskelige fejl og tastearbejde.

Indlæsning af prislister

Gennem vores OCR PDF scanner, kan du udtrække produkt- eller prislister direkte over i Excel eller i direkte ind i dit økonomisystem.

"Mercura Automate løsningen har hjulpet os med at optimere vores forretning, så vi slipper for at lave en masse manuelt arbejde. Dermed kan vi fokusere på mere værdiskabende arbejdsopgaver."

– Keld Bonne, Bonne Sikring

Vil du høre mere om Mercura Automate?

Ring Email Produkter Cases
Ring Email